EEN JOB BIJ SENIOR HOMES

HR Manager met ervaring

 

TAKENPAKKET

Als onze HR Manager staat u onder meer in voor de diverse aspecten van het HR beleid van onze groep met verschillende activiteiten (PC200-330):

  • HR – policies
  • Loonadministratie en optimalisatie
  • Selectie & recrutering
  • Vorming & training
  • Coaching & evaluaties

In overleg met de bestuurders stippelt u de HR strategieën en beleidslijnen uit in de lijn met de doelstellingen en evoluties binnen de groep. U zorgt eveneens voor de implementatie ervan.

Als communicatieve people manager ondersteunt, coacht en ontwikkelt u medewerkers en collega’s met als doel competenties, vaardigheden en knowhow optimaal te benutten en te ontwikkelen en als een goed functionerend team te laten werken.

U ontwikkelt, initieert en coördineert veranderingstrajecten met als doel de organisatie naar een volgend niveau te begeleiden. Door het onderhouden van formele en informele contacten binnen de organisatie, kan u het nodige draagvlak en positief sociaal klimaat creëren en behouden. 

U bent verantwoordelijk voor de recrutering van nieuwe medewerkers in samenwerking met de bestuurders. U waakt erover dat iedere collega zich snel thuis voelt.

U onderzoekt eveneens de mogelijkheid tot subsidies en werkt deze verder uit. 

U begeleidt de medewerkers binnen hun loopbaanontwikkeling, opleidingstrajecten, performance management, benefits, wellbeing,… U bouwt aan een nauw contact met de medewerkers waardoor u de HR noden kan detecteren en bespreken met de bestuurders in het wekelijks overleg. 

U adviseert de bestuurders op gebied van communicatie, teambuilding activiteiten,…

PROFIEL

  • U bent een people manager, toegankelijk en open minded.
  • Discretie is voor u een evidentie.
  • U heeft oog voor het menselijke aspect en begeleidt graag jonge mensen binnen hun loopbaan.
  • U heeft een masterdiploma en minstens 2 jaar relevante ervaring.
  • U bent op de hoogte van de arbeidswetgeving en blijft eveneens op de hoogte van de nieuwe evoluties en trends.
  • U bent flexibel en ervaart een verplaatsing naar de residenties als een meerwaarde om uw doelstellingen te realiseren.
  • U voert een open communicatie met de bestuurders en bent een sociaal persoon, alsook een teamplayer.  
  • U beschikt over excellente computerskills en een perfecte kennis van Office 365.
  • U beschikt over een grote portie maturiteit en gezond verstand aanpak.

Aanbod

  • Senior Homes is een dynamische familiale KMO met solide grondvesten en een no-nonsens aanpak. Wij bieden u voltijdse werkzekerheid, een fantastisch resultaatsgericht jong team, ruimte voor overleg en initiatief en vooral kans tot meegroeien met Senior Homes. 4/5de werkregime is eveneens bespreekbaar.
  • We bieden een veelzijdige, uitdagende functie waarbij u snel verantwoordelijkheid krijgt en kan nemen.
  • Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen (bedrijfswagen, gsm, laptop,…) aan marktconforme voorwaarden in functie van uw ervaring.

Intérêts

  • Is de bovenstaande omschrijving u op het lijf geschreven, bezorg ons uw CV en motivatiebrief per mail op jobs@seniorhomes.be met vermelding van “HR Manager”. Alle kandidaturen worden vertrouwelijk behandeld en beantwoord.  

    Meer info over onze filosofie en projecten vindt u op: www.seniorhomes.be

Contacteer ons via jobs@seniorhomes.be.